Allied VTM logo
B2B web portal

Dobrodošli na B2B portal

Pristup ovom portalu omogućen je isključivo registrovanim poslovnim partnerima!

Prijavi se  /  Registracija!

Distribucija IT opreme

Distribucija it opreme

Osnovna djelatnost Allied VTM kompanije je distribucija informatičke opreme i komponenti...

Sistem integracija

sistem integracija

Usluge instaliranja računarske mreže obavlja stručni tim inžinjera i tehničara. Kvalitetna mrežna oprema...

Programiranje, software i web design

Programiranje, software i web design

Bavimo se izradom desktop (PC) i web aplikacija kao i implementacijom postojećih programskih rješenja...

Garancija

  • Period u kome traje GARANCIJA je naznačeno na fakturi prilikom kupovine određenog artikla, koji se dokazuje ISPRAVNO POPUNJENIM GARANTNIM LISTOM i računom prodavca kod koga je proizvod kupljen i koji je popunio i ovjerio garantni list.
  • Proizvod ne smije imati oštećenja (nedostatke) koja su nastala kao rezultat lomljenja, nepravilne upotrebe, nepravilnog korištenja, nemarnosti, havarije, oštećenje ili brisanja serijskog broja, neodgovarajućeg električnog napona ili struje, neovlaštene opravke, preinaka ili održavanja bilo koje osobe ili strane van našeg servisa ili autorizovanog servisnog centra, korištenja ili gradnje rezervnih dijelova koji nisu proizvedeni u ili odobreni od Allied VTM, modifikacije proizvoda u bilo kojem djelu, korištenja proizvoda kao sastavnog dijela nekog drugog proizvoda.
  • Garancija isključuje sva oštećenja koja su nastala kao rezultat nesreće, vatre, poplave, udara groma ili djelovanjem Više Sile, odnosno bilo čega što predstavlja nepridržavanje uputstva koje je isporučeno uz proizvod.
  • Obaveza distributera će biti ograničena na opravku ili zamjenu proizvoda za isti, odnosno sličan, isključivo prema našoj odluci, BEZ IKAKVIH NOVČANIH NADOKNADA ILI POVRATA NOVCA u periodu od 45 dana (od momenta prijema robe na servis).
  • Da bi distributer ispunio preuzete obaveze, potrebno je da kontaktirate ovlašteni servis, donesete lično ili pošaljete (sa plaćenim troškovima slanja koji će vam u slučaju ispunjene garancije biti nadoknađeni) transportom kompanijom koju će vam preporučiti ovlašteni servis. Pri predaji morate dostaviti dokaz o trajanu garancije iz prvog (1.) stava uslova garancije.
    Ostali zahtjevi koji su u suprotnosti sa važećim zakonima, normama ili obavezama neće biti odobreni i Allied VTM će uvjek podržavati važeće zakone, norme ili obaveze.
  • Pri vraćanju robe na opravku, molimo vas da je pažljivo upakujete, najbolje u originalno pakovanje, jer OŠTEĆENJA NASTALA U TRANSPORTU NE UVAŽAVAMO. Obavezno, što je moguće detaljnije, opišite kvar.
  • VAŽNO: Da bi ste izbjegli nepotrebne troškove i neprijatnosti, molimo vas da prije svega pažljivo pročitate i slijedite uputsvo priloženo uz proizvod.
  • Adresa na koju šaljete robu je:
    Allied VTM
    Hifzi Bjelavca 34, 71000 Sarajevo, BiH
    Kontakt osoba: Namir Visca, 033 765 371, namir.visca@allied.ba

Kontakt

Allied VTM d.o.o. - Sarajevo
Adresa. Hifzi Bjelavca 34
71000 Sarajevo, BiH
Tel. +387 33 765 370
Fax. +387 33 765 365

  • Kako nas pronaći
Mapa Sarajevo

Registruj se na NEWSLETTER

Ukoliko želite primati najnovije informacije s portala molimo Vas upišite svoju e-mail adresu!

E-mail *

na vrh